ще
згорнути
Усі статті номера
стаття 3 із 19
Не прочитано
5
травень 2019року
організовуємо документообіг
архів

Як організувати документи архіву

Світлана Сельченкова, експерт у галузі діловодства та архівної справи, канд. іст. наук, заслужений працівник культури України

Навчіться

  1. Розрізняти документаційний та архівний фонди
  2. Визначати приналежність документів до конкретного фонду
  3. Установлювати хронологічні межі фонду
  4. Систематизувати справи за шістьома схемами

Знання архівної справи — запорука належного виконання професійних обов’язків секретаря. Дізнайтеся, як організовувати документи архіву, фондувати, систематизувати. Отримайте демодоступ і скачайте «Схеми систематизації справ»

Пишіть листи і надсилайте вчасно, або Що перевірити в листі з теки «На підпис»
№ 5, 2019
За мобінг штрафуватимуть